sreda, 4. december 2019

Živ, dobrodošli na mojem blogu.

Sem Komarjev Aljaž, prihajam iz Bleda, kraj lepih pogledov na otok in grad ter ubijalskim zastojem neprimerljivim Ljubljanski obvoznici.
Od mojega prihoda na svet mineva že 20 let. Imam starejšo sestro, ki živi v Ivančni Gorici z možem in hčerkico. Doma imamo še dodatnega družinskega člana, psičko Kim.
Izobražujem se na Višješolskem programu, smer mehatronike, 1 letnik. Prvi poskus na fakulteti za strojništvo ni uspel, saj so bile kavarne tople in pivo je bilo poceni.
V prostem času se ukvarjam z glasbo, igram klavirsko harmoniko, malenkost kitare in malenkost klavirja. Igram tudi v orkestru harmonik, da ne pozabim brati not, in poklepetam z tovariši kolegi ob enem ali štirih mrzlih pivih. Ukvarjam se tudi z športom, fitness in hitrostno drsanje. Poleti, ko je lepo vreme velikokrat oddrvim z motorjem, vsakič z vprašanjem, kam? Hitro se zgodi da vidim Jadransko morje in jem Sarajevske čevapčiče.
Kar mi še preostane prostega časa, pomagam babici na kmetiji, in drugi babici pri hišnih opravilih.

Če me bo pamet izpustila, bom nadaljeval z blogom.


Izvolite krompir.
Rezultat iskanja slik za potato

3 komentarji:

  1. https://andrejprviblog.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. https://andrejprviblog.blogspot.com/2019/12/spletne-tehnologije-racunalnik-internet.html ;)

    OdgovoriIzbriši